Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op alle praktijken uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.

Is een afspraak in de praktijk nodig?

Twijfelt u of een afspraak wel nodig is? Kijk dan op www.moetiknaardedokter.nl, www.thuisarts.nl of op www.verwijsafspraken.nl. Bij vragen kuntu altijd de assistente, huisarts of praktijkondersteuner een berichtje via MijnGezondheid.net sturen.

Nieuws en mededelingen
Vakantie dokter Verstegen
Vakantie dokter Verstegen
Geplaatst: 19 mei 2023
Dokter Verstegen is in verband met vakantie van 22-05-2023 t/m 26-05-2023 niet op de praktijk aanwezig

Lees meer
Digitalisering in de zorg
Digitalisering in de zorg
Geplaatst: 16 mei 2023
Er wordt steeds meer gedigitaliseerd. Zo ook in de zorg. Heeft u hierbij hulp nodig?

Lees meer
Afwezigheid Marjolein Dormans
Afwezigheid Marjolein Dormans
Geplaatst: 15 mei 2023
Door gezondheidsredenen is praktijkondersteuner Marjolein Dormans komende weken afwezig.

Lees meer