Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op alle praktijken uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Berichtgeving
Berichtgeving
Geplaatst: 5 april 2018
Afwezigheid Dr. Lammerts...

Lees meer
DOH mailt veilig via ZIVVER
DOH mailt veilig via ZIVVER
Geplaatst: 21 maart 2018
Vanaf maart 2018 kan iedereen binnen Zorggroep DOH veilig mailen, chatten en bestanden (tot 3 TB) versturen. Met de ‘veilig mailen’-oplossing van ZIVVER zet DOH een stap in de goede richting van de nieuwe Europese privacywetgeving de AVG.

Lees meer
Uitleg MGN
Uitleg MGN
Geplaatst: 16 maart 2018
Bij Huisartsenkastelenplein regelt u uw afspraken gemakkelijk online via onze online diensten pagina

Lees meer