Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op alle praktijken uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Wij zorgen ook online
Wij zorgen ook online
Geplaatst: 26 september 2022
We willen meer tijd voor onze patiënten en onze zorg beter maken. De druk op de zorg is hoog en onze lat ook. Daarom hebben we uw hulp nodig en dat is makkelijker dan u denkt. Goede zorg is namelijk óók digitaal dichtbij.

Lees meer
Pneumokokkenvaccinatie
Pneumokokkenvaccinatie
Geplaatst: 21 september 2022
Veel gestelde vragen over de pneumokokkenvaccinatie.

Lees meer
Griepvaccinatie voor zwangeren
Griepvaccinatie voor zwangeren
Geplaatst: 21 september 2022
Vragen rondom griepvaccinatie tijdens zwangerschap

Lees meer