Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op alle praktijken uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
MedGemak
MedGemak
Geplaatst: 19 maart 2019
Vanaf nu kunt u gebruikmaken van de MedGemak-app! Deze app is gekoppeld aan het patiƫntenportaal MijnGezondheid.net.

Lees meer
Nieuwe medewerker POH-GGz
Nieuwe medewerker POH-GGz
Geplaatst: 11 maart 2019
Judith Crombach, praktijkondersteuner GGz.

Lees meer
Advies Langer Thuis
Advies Langer Thuis
Geplaatst: 27 februari 2019
Zelfstandig thuis laten wonen. Binnen B-fysic is een nieuw product ontwikkeld, het Advies Langer Thuis. Dit product is onderdeel van het Expertise team ouderen, een gezamenlijke aanpak van fysio- en ergotherapie.

Lees meer