De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Berichtgeving
Berichtgeving
Geplaatst: 5 april 2018
Afwezigheid Dr. Lammerts...

Lees meer
DOH mailt veilig via ZIVVER
DOH mailt veilig via ZIVVER
Geplaatst: 21 maart 2018
Vanaf maart 2018 kan iedereen binnen Zorggroep DOH veilig mailen, chatten en bestanden (tot 3 TB) versturen. Met de ‘veilig mailen’-oplossing van ZIVVER zet DOH een stap in de goede richting van de nieuwe Europese privacywetgeving de AVG.

Lees meer
Uitleg MGN
Uitleg MGN
Geplaatst: 16 maart 2018
Bij Huisartsenkastelenplein regelt u uw afspraken gemakkelijk online via onze online diensten pagina

Lees meer