De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Nieuw nummer huisartsenpost
Nieuw nummer huisartsenpost
Geplaatst: 6 april 2020
Het telefoonnummer van de huisartsenpost is veranderd: 088 876 5151

Lees meer
Rode Kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Rode Kruis opent hulplijn voor ouderen en zieken
Geplaatst: 30 maart 2020
Het Rode Kruis heeft een informatienummer geopend waar ouderen en zieken terechtkunnen met vragen rond het coronavirus. Daarvoor kan gebeld worden naar 070-4455888.

Lees meer
Ouderenfonds start 'Helpdesk Welkom Online'
Ouderenfonds start 'Helpdesk Welkom Online'
Geplaatst: 30 maart 2020
Vanwege het coronavirus start het Ouderenfonds samen met VodafoneZiggo en Samsung de gratis Helpdesk Welkom Online. Bel ons met uw online en digitale vragen, wij helpen u graag verder!

Lees meer