De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Terugroepactie Ranitidine
Terugroepactie Ranitidine
Geplaatst: 9 oktober 2019
Gebruikt u maagzuurremmers? Dan is deze informatie belangrijk voor u!

Lees meer
Stoppen met roken
Stoppen met roken
Geplaatst: 23 september 2019
Oktober = Stoptober Doe je ook mee?

Lees meer
Praktijkondersteuner GGz
Praktijkondersteuner GGz
Geplaatst: 23 september 2019
Uitbreiding praktijkondersteuner GGz

Lees meer