De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Voorjaarswandeling
Voorjaarswandeling
Geplaatst: 11 februari 2020
Diabetesvereniging Nederland organiseert een voorjaarswandeling.

Lees meer
Corona virus China
Corona virus China
Geplaatst: 31 januari 2020
Corona virus China. De uitbraak met het nieuwe coronavirus in de stad Wuhan in China breidt uit. De kans op introductie in Nederland is nog steeds klein, maar alertheid is geboden.

Lees meer
Wel of geen spoed?
Wel of geen spoed?
Geplaatst: 31 januari 2020
Een kind met koorts, verkoudheid of een val van de fiets. Iedereen twijfelt weleens of er wel of niet met spoed naar de huisartsenpost gebeld dient te worden.

Lees meer