De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.


Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Bente Eijk
Bente Eijk
Geplaatst: 26 april 2022
Bente Eijk is onze praktijk komen versterken als praktijkondersteuner GGZ.

Lees meer
Kloppen uw gegevens nog?
Kloppen uw gegevens nog?
Geplaatst: 5 april 2022
Het gebeurt met regelmaat dat wij niet de juiste contact gegevens hebben. Wij zouden graag de juiste gegevens ontvangen.

Lees meer
 Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Geplaatst: 28 maart 2022
Op 14 maart 2022 is de bewustwordingscampagne #brengonsterug gestart. Hiermee wordt aandacht gevraagd voor het juist retourneren van overtollige medicatie.

Lees meer