De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.


Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Vakantie dokter Verstegen
Vakantie dokter Verstegen
Geplaatst: 19 mei 2023
Dokter Verstegen is in verband met vakantie van 22-05-2023 t/m 26-05-2023 niet op de praktijk aanwezig

Lees meer
Digitalisering in de zorg
Digitalisering in de zorg
Geplaatst: 16 mei 2023
Er wordt steeds meer gedigitaliseerd. Zo ook in de zorg. Heeft u hierbij hulp nodig?

Lees meer
Afwezigheid Marjolein Dormans
Afwezigheid Marjolein Dormans
Geplaatst: 15 mei 2023
Door gezondheidsredenen is praktijkondersteuner Marjolein Dormans komende weken afwezig.

Lees meer