De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal u dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Diagnostiek voor U - opening 't Slot
Diagnostiek voor U - opening 't Slot
Geplaatst: 24 juni 2020
Voor bloedafname kunt u op afspraak terecht bij Wijkcentrum 't Slot.

Lees meer
Reisprik
Reisprik
Geplaatst: 4 juni 2020
Vanaf 01-07-2020 gaan wij het reizigersspreekuur weer opstarten.

Lees meer