De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.


Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
Afspraak maken MijnGezondheid.net
Afspraak maken MijnGezondheid.net
Geplaatst: 7 oktober 2021
Via MijnGezondheid.net kunt u online een afspraak. Leest u verder bij welke klachten eerst telefonisch contact op te nemen met de assistente.

Lees meer
Ontmoet & Groet Huys
Ontmoet & Groet Huys
Geplaatst: 10 september 2021
In het Ontmoet & Groet Huys is iedereen welkom, maar wij richten ons met de activiteiten die we aanbieden in het bijzonder op gasten vanaf 65 jaar.

Lees meer
Pensioen dokter ter Keurst & dokter Schroder
Geplaatst: 5 augustus 2021
Vanaf 01-09-2021 gaan dokter ter Keurst en dokter Schröder genieten van een welverdiend pensioen.

Lees meer