De praktijk | Klachten


Klachtenregeling
Wij willen graag ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons daarin vertrouwt. Het kan echter toch voorkomen dat er iets niet goed gaat en u niet tevreden bent over de behandeling. Dat kunt u dan altijd eerst het beste met de arts of medewerker bespreken.

Als u een klacht wil indienen hebben wij daarvoor een Klachtenregeling. De praktijkassistente kan u daarover informeren en de weg wijzen.

Klachtenformulier
Voor uw klacht kunt u gebruik maken van het Klachtenformulier dat u vervolgens kunt inleveren aan de balie bij de assistente. Zij kijkt na of alles duidelijk is en maakt met u afspraken over het vervolg.


Om bovenstaande PDF-bestanden te kunnen openen heeft u een programma als Acrobat Reader nodig:
 
   
Nieuws en mededelingen
MedGemak
MedGemak
Geplaatst: 19 maart 2019
Vanaf nu kunt u gebruikmaken van de MedGemak-app! Deze app is gekoppeld aan het patiƫntenportaal MijnGezondheid.net.

Lees meer
Nieuwe medewerker POH-GGz
Nieuwe medewerker POH-GGz
Geplaatst: 11 maart 2019
Judith Crombach, praktijkondersteuner GGz.

Lees meer
Advies Langer Thuis
Advies Langer Thuis
Geplaatst: 27 februari 2019
Zelfstandig thuis laten wonen. Binnen B-fysic is een nieuw product ontwikkeld, het Advies Langer Thuis. Dit product is onderdeel van het Expertise team ouderen, een gezamenlijke aanpak van fysio- en ergotherapie.

Lees meer